Jakie media społecznościowe są najpopularniejsze?
Media społecznościowe w B2BCare - to przede wszystkim strategia
Internet jest największym kanałem przekazu XXI wieku. Powołując się na liczby, według raportu „E-commerce w Polsce 2016. Gemius dla e-Commerce Polska”: konto w przynajmniej jednym serwisie społecznościowym posiada 86% internautów w Polsce, a 63% korzysta z social media regularnie.
Jest to łatwo dostępne narzędzie, dzięki któremu możemy być bliżej naszego potencjalnego klienta. Warto skorzystać z jego „mocy” i nawiązać bliższą relację z klientem. Możemy Ci w tym pomóc. Jedna z usług jakie oferujemy to obsługa social media.
Na czym w pierwszej kolejności się skupiamy? Z pewnością nie wrzucamy przypadkowo stworzonych postów, które nic nie wniosą w budowanie relacji z Klientem oraz w rozpoznawalność Twojej marki. Przede wszystkim opracowujemy strategię, określając cele biznesowe i wytyczne dotyczące strategii komunikacji. Najpopularniejsze media społeczne to: facebook, Instagram czy TikTok



Jakie cele możesz chcieć realizować dzięki prowadzeniu mediów społecznościowych?
Prowadzenie mediów społecznościowych powinno skupiać się na gromadzeniu społeczności wokół Twojej marki. Powinny to być osoby, które są zainteresowane daną tematyką. I właśnie określenie celów biznesowych pozwoli nam na dokładne oznaczenie grupy docelowej, do której skierujemy content. Tworzymy dla Ciebie w serwisach takich jak Facebook, Instagram czy Twitter.
Cele mogą być różne, wszystko zależy od tego, na które z nich chcesz się nastawić w pierwszej kolejności. Wymienić wśród nich możemy:
- zwiększenie świadomości marki;
- budowanie społeczności wokół marki;
- zwiększenie sprzedaży usług lub produktów;
- tworzenie ambasadorów marki wśród użytkowników danego produktu;
- pozycjonowanie emocjonalne marki;
- inne cele wynikające z potrzeb Twojej firmy.
Troszczymy się o każdy aspekt - prowadzenie social mediów na wysokim poziomie
Strategia komunikacji oznacza m.in. że propozycje tematów publikacji będą tworzone w porozumieniu z Tobą. Podobnie jak ustalanie terminów oraz języka komunikacji. Wszystko to jest integralną częścią prowadzenia działań związanych z mediami społecznościowymi w ramach pierwszego etapu współpracy. Gdy już ustalimy harmonogram działań oraz tego, co zostaje „wrzucone” na serwis, przechodzimy do kolejnego punktu. Najczęściej est nim wdrożenie strategii social media i uruchomienie kampanii na podstawie opracowanego wcześniej terminarza. Zobacz nasze realizacje w portfolio.